http://images.neobux.com/imagens/banner9.gif آموزش ثبت نام و ورود به حساب کاربری در neobux

 

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر یا همون ثبت نام

روی بنر  زیر کلیک کنید

 

 

 ویا از طریق لینک زیر:

 http://www.neobux.com/?r=ghazalak



بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux میشید ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .

( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 تا حساب باز کنید )

نکته بسیار مهم : لطفا بعد از ثبتنام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید ، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشه .

 







برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، روی Register کلیک کنید ، به عکس زیر نگاه کنید که به راحتی بتونید Register رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست

بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هست

 

 

 

 

 

برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register رو که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید ، درواقع باید قسمتهای فرم رو به صورت زیر پر کنید .


Username : یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید ، هر چیزی شما میتونید انتخاب کنید برای Username ، اسمتون ، فامیلتون ، هر چیزی که زود فراموش نشه ، برای مثال Username من در سایت نئوباکس Neomarket هست .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .

Password : پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .

Password Confirmation : پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .

Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .

Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتید ، در همین کادر هم بنویسیدش ( در مطالب بعدی در مورد حساب پی پال و پیزا خواهم گفت ، اینها حسابهایی هستند که پولی رو که درمیارید میاد توی این حسابها )

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی میشید ، میتونید Username منو توی این کادر بنویسید .
یوزر نیم من هم اینه : Neomarket ( کپی کنید بذارید اونجا البته اگه ازتون خواست)

 

نکته : در اولین قسمت نحوه ثبتنام ، من یک لینک گذاشته بودم و یک عکس که نوشته بودم اینجا رو کلیک کنید برای شروع ثبت نام ، اگر از اون لینک یا اون عکس وارد بشید ، دیگه سایت Referrer رو ازتون نمیخواد و این گزینه را دیگه نمیذاره توی فرم ثبت نام براتون و با ثبت نام از طریق همون لینک یا عکس بالا ، شما مستقیم میائید زیرمجموعه ما میشید و اگر از جای دیگه ای هم وارد شدید و توی فرم ثبتنام سایت از شما خواست که یک Referrer بنویسید

 

میتونید Username من رو بنویسید که این هست ghazalak

 

Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
مثلا یک نفر تاریخ تولدش 26/10/1366 هست ، درواقع سال تولدش میشه 1366 ، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید .
تاریخ تولد بالا رو اگه به میلادی تبدیل کنید این میشه : 17/12/1987 پس سال تولدش به میلادی میشه 1987 و باید این عدد رو توی کادر در فرم ثبت نام بنویسید .
اگه نمیتونی چطوری سال تولدت رو از شمسی به میلادی تبدیل کنی، اینجا رو کلیک کن و تبدیل رو انجام بده . اینجا و اینجا هم میتونی کلیک کنی و تبدیل کنید.

Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست

I declare to have read,understood and accepted the terms of service
این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید )
زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست






همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2 نامگذاریشون کردم .

Bux1 : بالای باکس 1 نوشته Validation Cod For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبتنام وارد کردید .
حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، ایمیلی که به دستتان رسید شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر میبینیید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بذارید ( Copy/Paste )




Bux2 : در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .
خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید .
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .
حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید .


مراحل ورود به حساب کاربری تان در سایت Neobux

خوب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید . که به این کار Login میگویند .


برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا را کلیک کنید ، بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .

 

 

                      


وقتی روی Login کلیک کردید وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست

 






برای ورود به حسابتان ، اطلاعاتی که در تصویر بالا میبینید رو باید اینطوری وارد کنید

 

Username : اینجا باید همان یوزرنیمی که موقع ثبتنام وارد کردید رو بنویسید

Password : اینجا باید همان پسوردی را که که موقع ثبتنام وارد کردید بنویسید

Secondry Password : اینجا چیزی نیاز نیست بنویسید ، این پسور برای امنیت بیشتر حسابتان هست و بعد از وارد شدن به حسابتان میتونید یک secondary password در حسابتان تعریف کنید . پس فعلا چیزی نیاز نیست بنویسید و خالی بذاریدش .

Send : بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که مطمئن هستید درست وارد کرده اید ، روی دکمه Send کلیک کنید .

نکته : در قسمت سمت راستتون یک کیبورد میبینید که این رو برای امنیت بیشتر قرار دادند و شما میتونید برای وارد کردن یوزرنیم و پسوردتون از این کیبورد استفاده کنید ، اگر هم ازش استفاده نکنید هیچ طوری نیست .
بعد از اینکه روی دکمه Send کلیک کردید ، در صورتی که یوزرنیم و پسووردتون رو صحیح وارد کرده باشید ، یک پنجره شبیه تصویر زیر میاد

 

 

 

خوب حالاشما توی حسابتون هستید و میتونید از حسابتون استفاده کنید ، و به راحتی پول درآوردن رو شروع کنید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,ساعت 13:0 توسط asha |